Trening kondycyjny, biegowy

Trening kondycyjny, biegowy

Trening wzmacniający dla biegaczy

Bieganie to sport, który zyskuje coraz większą popularność. Biegać można niemal wszędzie, a jedyny koszt, jaki się z tym wiąże to zakup odzieży sportowej. Jednak nie każdemu bieganie przychodzi z taką samą łatwością, natomiast rezultaty uzyskiwane dzięki treningom są różne. Nierzadkim problemem wśród biegaczy są kontuzje, wynikające ze złej techniki biegu. Opracowany przeze mnie trening wzmacniający pozwala na poprawę kondycji oraz sprawia, że bieganie staje się prostsze i bardziej efektywne.

Trening zgodny z Twoimi potrzebami

Dokładam wszelkich starań, żeby plan treningowy był bardzo dobrze dostosowany do Twoich indywidualnych potrzeb i możliwości. Jest to możliwe dzięki profesjonalnym testom i sprawdzianom biegowym, które wykonuję przed podjęciem dalszych działań. Znając aktualną sprawność klienta jestem w stanie opracować plan treningowy w taki sposób, żeby przynosił jak najlepsze rezultaty, ale nie stanowił dla niego zbyt dużego obciążenia. Podczas pierwszego spotkania zapoznaję się także z Twoją techniką biegu, aby udzielić Ci wskazówek, dzięki którym bieganie stanie się łatwiejsze i będzie przynosiło lepsze rezultaty. Opracowany przeze mnie trening obejmuje ćwiczenia wzmacniające oraz strechingowe. Dzięki regularnym spotkaniom jestem w stanie kontrolować realizację planu treningowego, a w razie potrzeby dostosować go do zmian, które zachodzą w Twoim organizmie. Swoją pomoc oferuję zarówno początkującym biegaczom, jak i tym, którzy biegają już od dłuższego czasu, jednak chcieliby uzyskiwać jeszcze lepsze rezultaty bądź wyeliminować problemy, które pojawiają się podczas treningów.

Efekty treningu kondycyjnego

Opierając się na rozległej wiedzy oraz wieloletniemu doświadczeniu przedstawiam Ci przygotowany specjalnie dla Ciebie plan treningowy, którego efektem jest:

  • poprawa sprawności i wydolności
  • wzmocnienie mięśni
  • poprawa gibkości
  • udoskonalenie techniki biegania

W rezultacie masz szansę na dłuższe i bardziej intensywne biegi, natomiast ryzyko kontuzji i przetrenowania zostaje obniżone.